منتدايات القديسة انا سيمون
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى مسيحى

الرئيسيةمنتديات انا سيمأحدث الصورالتسجيلشات انا سيمون للشباب المسيحى فقطدخول

قصة ولد اتعرض للخيانة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mizo
mizo
mizo
mizo

قصة ولد اتعرض للخيانة Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة ولد اتعرض للخيانة   قصة ولد اتعرض للخيانة I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 08, 2009 4:49 pm

قصة ولد اتعرض للخيانة 36207_1180444784شكرا دودو لمتابعتك ليا ياقمرررررررررر
ملكة الحزن
ملكة الحزن
ملكة الحزن
ملكة الحزن

مُساهمةموضوع: رد: قصة ولد اتعرض للخيانة   قصة ولد اتعرض للخيانة I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 08, 2009 4:33 pm

بجد بجد قصة مؤثرة جدااااااااا بس البنت هيا اكتر واحدة غلطانة في القصة دي يعني غلطها ميتسواش بغلطهم وهيا السبب في انة ينتقم كدة لان بجد الموقف صعب اووووووي بجد قصة مؤثرة جدااااااااااااااميرسي اووووووي يا عماد
قصة ولد اتعرض للخيانة 7465gharib
mizo
mizo
mizo
mizo

مُساهمةموضوع: قصة ولد اتعرض للخيانة   قصة ولد اتعرض للخيانة I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 03, 2009 5:18 pm

دى قصة حقيقية ولد كان بيحب بنت اوى اوى كانت هى كل حياتة كانت بالنسبة لى كل شئ كان بيعمل المستحيل علشان يرضيها ولكن بعد كل دة فى يوم كان معاها فى حوش الكنيسة جه شوية ولاد وقالولها وهى واقفة معاة فلان سافر امبارح الولد راح اقلها هما لية بيقولوليك كدة وانتى مالك بيه ردت عليه وقالتلو انا مش عارفة هما قالولى كدة لية وبعد اسبوع قالها انا مش جاى بكرة الكنيسة وحصلت ظروف ليه ومرحش المشوار اللى كان رايحه راح قال بدل مروح اروح الكنيسة يمكن القيها واجلس معها شوية وكانت المفاجأة لما دخل الكنيسة لقى صاحبه بيقولو اية دة انت مش قولت انك مش جاى راح قالو اصل المشوار اللى انا كنت رايحه اتلغى صاحبه قالو طيب يلا نروح نجيب حاجة من بره راح الولد قالو لا ياحبيبى انا مصدقت ان المشوار اتلغى علشان اجى علشان اشوفها واخذ صاحبه يلح علية انو ميخشش الكنيسة مما اثار شك الولد وقالو انت مش عايزنى ادخل لية ؟ قالو عادى خش وانا مسك واتارى صحبه كان خايف عليه من الصدمة انه يخش ويلاقى صحبته وقفا مع غيره(فلان)جرى الولد بسرعة للحمام وجرى وراه صاحبه واخد الولد يبكى ويخبط دماغه فى الحيط وهو بيصرخ ويقول لصحبه ليه ليه انا ضيقتها ولا زعلتها فى ايه اناكنت بعمل كل حاجة علشان ارضيها
ولكن زى ما البنت غلطان هو غلط غلطة ابشع منها بقى كل بنت يصاحبها يلعب بيها وفاكر انه بينتقم منها
وكل الناس فى القصة غلطانين
صحبه علشان كان بيستر على خيانتها
البنت علشان خانت الولد
الولد (فلان) علشان صاحبها وهى مرتبطة
الولد علشان بينتقم منها فى كل بنت يصاحبها
دة من راى انهم كلهم غلطانين وانتو من رايكم مين اكترواحد غلطان ومين اللى بعده واللى بعده ومين اقل واحد فى الغلط

قصة ولد اتعرض للخيانة 1924261_lm

قصة ولد اتعرض للخيانة
صفحة 1 من اصل 1